June 12, 2011

DI HINA?? TAK PE LA AKU TAK KISAH


lagu ni mewakili aku....lirik die sgt bermkne...

setiap lirik ni semua berkaitan dgn diri sendiri...

ye manusia sememangnye xde yg sempurna....

bermcm2 peristiwa aku hadapi di sebabkan kekurangan ini...

tp xpe aku bersabar..aku tau ada lg manusia di luar sana yg lagi teruk dr aku...

yg cacat yg gemuk yg x cantik...

semua tu di cela...

dorg xtau ke semua apa yg ade pd dorg sekarang hanya sementara???

hermm dr kekasih sahabat aku pernah di hina..

xpe aku tau aku sedar kekurangan sendiri...

aku lg baik dr dorg sbb aku sedar...

kesian kat dorg yg dorg xsedar dgn kekurangan sendiri....

aku bersyukur!!!

THANKS FOR READING..LUV U GUYS

1 comment:

  1. bersabar je..Allah sentiasa bersama hambaNya yg sabar =)

    ReplyDelete

ape ye yg kamu katakan