May 10, 2011

MALAM MALAM TERAKHIR SEBELUM MEMBESARKAN BADAN

malam ni malam terakhir sblum cuti selama 4 bulan..peh!! lama gila..nak wat ape ni??? praktikal sebulan je...selebih tu?? wat tesis?? what the fishcake....bosannn..nak keje..keje pe? pengalaman keje pun xpernah ada...boleh ke keje?? nth2 xsampai seminggu dh benti...apa la aku ni..pemalas tullll....ermm nak keje senang2 leh?? nak jd cikgu tadika ke....ade ke cikgu tadika part time?? xpernah tau pun....teringin sbb dl2 masa zaman kanak kanak teringin nk jd cikgu..then mcm xtecpai je ni...so, cikgu tadika pun cikgu gak kan.....ayooo..

ok cite malam ni mcm nak wat steamboat kat umah..ala makan gitu2 je ngn dak umah pasni 4 bulan xjumpa...tpppp............erm tgk la dl...nak tgk x macam mane rupe steamboat kitorg t....


hahahaha lebih2 sgt kan.....alaa lebih kurang la ni..kalo malam ni jd t next entry aku upload gmbr bg korg terliur k......wah berlagak..tp xsure la....ermmmm


THANKS FOR READING..LUV U GUYS

1 comment:

  1. cuti lama2 nda best kan kalu nda wat apa2.. hehee

    ReplyDelete

ape ye yg kamu katakan