May 16, 2011

1st DAY PRAKTIKAL

fuhh xpenah2 iron baju mlm2 sblm g aku dh iron.ehmm..semangat tul....

pg td lpas subuh dah g..tpu je..hihi p still pegi awl..knn nye jammed...ar sekali 15 minit dh sampai...byangkn laa..dr umah kul 7 sampai 7.15...nak wat pe pg2...gile2..semangat la knn..

dlm kul 7.45pg dh terjenguk kat dpn office...office xbukak lagi..ok tggu la kan...tggu dpn tu..tunggu punye tggu sampai kul 8.30pg...xbukak lagi..aku dh chuak dh..nape xbukak lg ni?? arini cuti ke? mustahil! 16hb ari keramat mane leh tggu..aku pun tggu la lagi...dh kul 9pg..knp xbukak lg office????? nak balik takut coz ni 1st day...mati aku kalo x register...

9.15pg muncul la dgn lengang lengongnye prmpuan itu..ok die dtg nak bukak office...aku dgn sengih2nye pegi kat die..sy praktikal...arini 1st day...akak tu jawab..oo ye2..masuk2...

arghh....akak tu pun berkata..arini semua xde..semua g JB sambutan ari guru...aku: ar sudah...tggl la aku dgn akak tu...bermkne aku aku lom register sepenuhny la coz bos xde..erhmm arini dok2 tgk2 offoce tu..g lunch pun x...sekali balik rumah prut masuk angin...aduhh....

bosan gile 1st day practical..hope pasni ok laa...bosan duk office xpe membuat keje ape2....

THANKS FOR READING..LUV U GUYS

2 comments:

ape ye yg kamu katakan