April 05, 2011

HERMM...

nothing to say..but it happened....biarkan sja...sdgkan kwn boleh mkn kwn apa lg perkara lain yg boleh terjd...
sejak aku hidup ni mcm2 terjd kat aku...berkenaan kawan, family, kekasih or musuh..xpe aku maafkan semua org yg berkenaan..harap die pun maafkan aku...cume kecik2 at tu selalu terjd..jiwa sensitif mesti laa terasa....xpe2 xyh nk berterus trg..simpan dlm at sudah..n paling penting xyh bgtau org yg aku n die kenal...sbb aku dh xpercaya pd setiap manusia..kirenye ada batasan nye tuk percya seseorg tu...tul x?? byk terjd kat aku..apa nk wat terime je laaa...kepada yg berkenaan pe2 pun sy syg anda..eventhough sy bukan seorg yg baik at least perasaan syg sy ada pada anda..harap anda begitu..xperlu buat musuh hanya perlu buat kwan sja...luahan perasaan lak...hikhikhik...xmau luah kan lg..tp ape perlu wat xde sape nk ngadu! xde sape2 yg sesuai...


PEACE NO WAR!

THANKS FOR READING..LUV U GUYS

3 comments:

  1. rase nye xde sape suke..tp ia nye tetap berlaku kdg2 tanpa sedar

    ReplyDelete
  2. sbr e dear..dugaan idop.






    jom singgah n follow belog fyna.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete

ape ye yg kamu katakan