April 16, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME

1st aku malu coz wish beday sendiri...xpe laa..xsalah kan kan kan...
thun ni sama cm bese xde pe2 yg menarik...hanya tarikh 16/4... cume tiap thun umor makin meningkat...n makin dewasa...kene la makin menunjukkan kematangan tu..remaja??? dh xde title remaja kt aku...aku menjd wanita sekarang..ermm dh ke ek? xtau la definisi remaja n wanita tu...
xpela......tp agak jeles la kat org lain tiap2 thn mesti celebrate n dpt hadiah kan..

xpe la..even i dun get cake like this


demand nye aku ni



no presents like this



xperia x10 mini..idaman kalbu

i pad. pujaan ku

xkisah la itu semua coz i have everything in the world...

  • my lovely mak abah
  • my caring akak n abg alim
  • my cutest nephews...
rasenye dh complete la tu kan...aku gembira dgn apa yg aku ada sekarang even aku bukan golongan yg berada n always xde duit but i still enjoy live in this world...



character cartoon yg pling aku suke.....
sailormoon...


hihihi nk jd cm sailormoon laa...even die sengal2 ubi but die still bantu org..n die plg comel....

azam ku: mesti grad for my degree lak...nk rase pakai jubah lagi...bangga...hihihi

akhir kata:

BILA KITA SENTIASA HAPPY HATI PUN SENANG...
HIDUP PUN CERIA MASALAH TAK KAN MEMBEBANKAN KITA....

SENYUM!!!





THANKS FOR READING..LUV U GUYS

6 comments:

ape ye yg kamu katakan