December 15, 2010

LOVERS

.........entry ari ni about my frenz.........

<<>>
  • LINA: kwn aku mase sek menengah....duk hostel sama2....rapat gak ngn aku....urmm die matang dr aku...sbb aku ni childish...hukhuk
  • AMY: ini jgn buat main2..die dh kahwin n bakal mempunyai 2 anak...subur ko eh..die la kwn aku yg plg awl khwin...xpe la jodoh die awl....
  • AKMAR:die dh lama kwn ngn aku...dr sek rendah..so, no wonder la die mempunyai sama minat mcm aku...shpping, mkn, karaoke.....
<<>>
  • MUN: oh die laa kwn aku yg agak tau semua rahsia2 aku....sbb kitorg sebumbung....best dok ngn die...hakhak
  • AMAS: die kwn aku yg plg sopan....cute...aku dok ngn satu bilik selama 3 thn mase dip...best2..dgn die la aku bljar perkataan2 baru.....cth nye: kebiasaan: "gile nk mampus",,,,,,, amas:"gile nk mati".......kebiasaan:"cuci gambar".....amas:"basuh gambar"... amas2 pelik tul ar....
  • GIGI: oh die...plg suke buli aku kat bilik....xpe aku xambik at..hakhak..die la yg memeriahkan bilik kitorg mase dip...ngn perangai gile2 die tu..
  • UMMI: ermm die la kwn aku bile kat clas...sbb kitorg ade persamaan...dlm clas kitorg ni dlm golongan yg senyap....hukhukhuk...xpe..xde la org annoying ngn kite kan...
  • ZATY: erm die la plg byk tau segala rahsia aku....plg byk kuar ngn aku...meronggeng sana sini...memasak yg xpenah masak...hakhakhak

<<>>
lom lg laaa...xkeje lg.....tunggu je laaaa....hukhukhuk....

THANKS FOR READING..LUV U GUYS

3 comments:

  1. amas cakap tu dari english tukar ke BM.sbb tu jd mc tu.ahaha

    ReplyDelete
  2. tau xpe..tp gile kelkar....mase 1st time dgr ketwa terbhak bhak

    ReplyDelete

ape ye yg kamu katakan